Süperman – Hadise Şarkısı ve Sözleri

Hadise Süperman Şarkısı, Hadise Süperman Şarkı Sözü, Hadise Müthiş Şarkı Sözü, Pop yıldızlarının parlayan sesi Hadise..
Hadise Açıkgöz, 1985 yılında dünyaya geldi. Sivaslı bir ailenin kızıdır. ”Düm Tek Tek” adlı şarkıyla Türkiye’yi temsil ettiği 2009 Eurovision Şarkı Yarışması’nda dördüncü oldu. Şu sıralar yayında olan O Ses Türkiye yarışmasında jürilik yapmaktadır. o güzel şarkısının sözlerini sizlerle paylaşmak istedim. Şarkı oldukça bilinen ve ağızlarda sakız olabilecek bir şarkı. Hadise – Süperman Hadise – Süperman Şarkı Sözü Kay biraz ileri, konumuz yasak ihlali Çok saftım dimi bende, olanları yuttum yani Sen sustukça ben haberlerini kuşlardan aldım İnsan böyle işte, bozuldum gel gör şaşırmadım Kim bilir zehirli dudağında Kaç gecenin,kaç güneşin tadı Bende hiç hasar yok aslında Çocukken oynardım ben bunları Denenmişi denemek yok, hiç olmadı kitabımda, olduramazsın Nasıl bir düşmek bu böyle gözden, Superman olsan toplayamazsın Denenmişi denemek yok, hiç olmadı kitabımda, olduramazsın Senin kırık sandığın bu kalbi çoktan uçurdum, durduramazsın Zor Ahhh Hiç zahmet edip de düşünme o ihtimali Hiçbir söz değiştiremez kararımı, fikrim baki Kim bilir zehirli dudağında Kaç gecenin kaç güneşin tadı Bende hiç hasar yok aslında Çocukken oynardım ben bunları Denenmişi denemek yok, hiç olmadı kitabımda, olduramazsın Nasıl bir düşmek bu böyle gözden, Superman olsan toplayamazsın Denenmişi denemek yok, hiç olmadı kitabımda, olduramazsın Senin kırık sandığın bu kalbi çoktan uçurdum, durduramazsın

Labels: , ,



Leave A Comment:

Blogger tarafından desteklenmektedir.