E-Okul Karne Notu

Bu hafta eğitim öğretim yılı ara tatile girecek. Sömestr tatili ile birlikte öğrenci kardeşlerimiz kısa süreli bir tatile girecek. Öncesinde karne notu telaşı var tabi. https://e-okul.meb.gov.tr/IlkOgretim/Veli/IOV00001.aspx adresine girerek e-okul karne notu sorgulama işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Meb E-okul karne notu nasıl öğrenilir diye merak eden veli ve öğrenciler için hazırlamış olduğumuz yazıyı inceleyebilirsiniz. 25 Ocak 2013 Cuma günü 2012-2013 Eğitim Öğretim yılın ilk yarısı sona ercek ve milyonlarca öğrenci cuma günü karnelerini alacak. Peki karne notları internetten nasıl öğrenilir. Karne notlarını önceden öğrenmek isteyenler https://e-okul.meb.gov.tr/IlkOgretim/Veli/IOV00001.aspx adresinden notlarını öğrenebiliyor. Karne notlarını öğrenmek isteyen milyonlarca öğrenci e-okul.meb.gov.tr‘ye akın etti. Karne notlarında sürpriz yaşamak istemeyen öğrenciler Milli Eğitim Bakanlığı’nın Veli ve Öğrenci bilgilendirme sistemi olan meb.gov.tr’ye girerek karne notlarını öğrenebiliyor. Milyonlarca öğrencinin aynı anda siteye girmek istemesi teknik problemlere sebep oluyor ve site açılmıyor. e okul’a giren öğrenci ve veliler TC kimlik numarası ile okul numarası bilgilerini girerek karne notu sorgulaması yapabiliyorlar. Milli Eğitim Bakanlığı 2013 E-okul Karne notları nasıl öğrenilir konumuz ile ilgili sormak istedikleriniz var ise aşağıdaki yorum bölümünden görüşlerinizi bildirebilirsiniz.

Labels:



Leave A Comment:

Blogger tarafından desteklenmektedir.